Egyedi táskák és kiegészítők.

2015. november 23. 07:44 - Monimi.hu

Az úgy volt hogy...

Az úgy volt hogy... Dia rendelt tőlem egy táskát.

Hosszas egyeztetés után pont olyan lett, amilyet szeretett volna! Én megnyugodtam... és ami ezután következett azt nem fogjátok elhinni!!!!

Postai értesítő- csomag!!!! Ó! Ajándék nekem és egy levélke! :)

Kedves Móni!

Izgalmas és hosszú várakozás után ma végre csomagot kaptam... Megérkezett a táskám!
Kibontottam, megláttam.. és azonnal megszerettem! Teljesen elbűvölt. Azt éreztem: igen, ez én vagyok! És az apró részletek, meg a precíz, pontos kidolgozás, a sok kis öltés, - a kezed nyoma... Igazi, egyedi és személyre szabott szépséggel lettem gazdagabb. Hálásan köszönöm!
És amíg Te a táskámon dolgoztál, én is készítettem neked valamit. Fogadd szeretettel!
További munkádhoz ihletet, kitartást, sok sikert kívánok!


Üdvözlettel: Dia

Na itt már bőgtem! és most is amikor bemásolom a levelet.... és itt elfogytak a szavaim...

sziv.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://monimi.blog.hu/api/trackback/id/tr178101246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Egyedi táskák és kiegészítők.
süti beállítások módosítása