Egyedi táskák és kiegészítők.

2016. január 01. 18:30 - Monimi.hu

Megint eltelt egy év!

Ilyenkor átgondolom a tavaly történteket. Tervezgetem az idei évi teendőket....
Szeretném most elmesélni nektek az egyik történetemet, ami nagyon megérintett év vége felé!
~~~~~~~~~~~~~
Egy vásárról hazaérve, fáradtan, elnyűtten rogytam le otthon. Mire a férjem egy dobozt nyomott a kezembe, csomagod érkezett!
Egy kicsit megijedtem... Visszaküldtek egy táskát! Mégsem tetszett?- gondoltam.
Bontogatni kezdtem a csomagot és... AJÁNDÉK!!!! Ez a gyönyörű kis doboz volt benne, gyöngy díszek és levél!
Leírhatatlan, amit éreztem ekkor!!!

csomag.jpg

Kedves Mónika!
Oly sok szép dolgot készítettél az idén, így azt gondoltam én is készítek neked egy kis meglepetést. Remélem tudod használni. Azt gondolom, minden ember szeret alkotni, van akinek ez hobby, van akinek hivatás. Kívánom, hogy a következő években legalább annyi szép kerüljön ki a kezed közül mind az idén. Én érzem, hogy az alkotásaidban benne van a lelked egy darabja, legyen ez továbbra is így! Sok sikert kívánok: ...

Sírtam egy kicsit, aztán nagyon büszke és erős lettem!!! És ami a legfontosabb HÁLÁS!
Hálás vagyok nektek hogy a kedvetekre tehetek, hogy tetszik, amit csinálok, tudjátok használni és szeretitek a táskáimat! Amikor nagyon fáradt vagyok csak erre gondolok és magamat biztatom:

HAJRÁ MONIMI!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://monimi.blog.hu/api/trackback/id/tr868215946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Egyedi táskák és kiegészítők.
süti beállítások módosítása