Egyedi táskák és kiegészítők.

2016. április 16. 09:00 - Monimi.hu

Exclusive táskák

Te vágytál már valaha olyan különlegességre, amiből csak neked van? Annyira jó érzés, mikor mész az utcán, és látod, hogy megakad a járókelők szeme a táskádon és utánad fordulnak. Az üzletekben pedig meg is kérdezik, hogy hol vetted. Ilyen táskákat álmodtam meg, melyek már elérhetőek a honlapon.

De sietni kell annak, aki meg akarja szerezni őket, mert csak egyetlen darab készül mindegyikből! Ezért különlegesek és teljesen egyediek! Ahogyan te is az lehetsz, ha egy ilyennel mutatkozol.

A fekete-fehér

Ha a szolid eleganciát kedveled ez a táska neked való. Feltűnő mégis elegáns. A fekete-fehér mindig teli találat, minden színhez passzol. A táska erős fekete melírozott szövetből és fekete velúrból készült. Úgy gondoltam ebben az esetben nem kellenek a színek.

A nemez díszítéshez fehér, szürke és fekete gyapjút használtam. Virágokat, leveleket készítettem, a kacskaringós hímzést apró gyöngyökkel egészítettem ki. A kompozícióra még egy kis fekete csipke is felkerült! Ez a táska fontos alkalmakon biztonságot ad, de a hétköznapokban is nagyon szép és praktikus társ! Minden része meg van erősítve, üresen is jó tartása van.

ex05.jpg

A vanília

Vanília árnyalatú bőrhatású velúrból készült, gazdagon díszítettem rózsaszínes nemez virágokkal, indákkal, kézi hímzéssel, amelyet apró gyöngyökkel egészítettem ki. Akár esküvőre vagy más fontos alkalomra is magaddal viheted, de a hétköznapokban is felvidít üdeségével!

ex04.jpg

A szürke-lila

Ez a modell erős szürke szövetanyagból és bőrhatású velúrból készült. Gazdagon díszítettem nemez virágokkal, indákkal, rátétekkel, amelyeket apró kövekkel egészítettem ki. A többféle lilás árnyalat és a szürke nagyon kellemes, elegáns összhatást eredményez.

ex03.jpg

Válj igazán egyedivé most!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://monimi.blog.hu/api/trackback/id/tr888630002

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Egyedi táskák és kiegészítők.
süti beállítások módosítása