Egyedi táskák és kiegészítők.

2016. szeptember 27. 19:00 - Monimi.hu

Add le a súlyfeleslegedet!

Nemrég az orvosi rendelőben várakoztam és beszélgettem egy ismerős csajjal. Mutatta, hogy éppen vett egy táskát, de utálja! Alig pakol bele valamit és majd le szakad a karja, mert olyan nehéz! Megmérte a munka helyén, mert ott van mérleg és üresen is 2 kg volt! Azon gondolkodott másikat vesz. Szerényen és tisztelettel ajánlottam az én táskáimat…

Neked mit rejt a táskád? Vajon hány kiló lehet? Ilyenkor ősszel valahogy megsokszorozódnak a táskában lévő dolgaink. Kell egy plusz pulóver, váltócipő, kesztyű, sál, sapka, esernyő és kitudja még, hogy mit képes elnyelni egy női táska! És szerinted csak a cuccaid nyomják a súlyt!?! Hát nem!

A hagyományos táskák általában dög nehezek. A műbőr, de még a bőr táskák is önmagunkban 1-2 kg-ot nyomnak. Ezt a súlyfelesleget cipeled egész nap... Fontos lehet, hogy ne terheld túl a gerincedet és a derekadat. Már pár deka is sokat jelent akkor, amikor sokat kell gyalogolnod vagy a délutáni bevásárlást is haza kell vinni.

A Monimi táskáknál kitaláltam egy egyedi technológiát, amivel megerősítem a táskákat, mégis könnyűek maradnak. A legnehezebb táskám is így 70 dkg.

Fogyókúráztasd a táskádat Te is! Gyere és nézz szét a weboldalon >>>

osz.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://monimi.blog.hu/api/trackback/id/tr4811747727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Egyedi táskák és kiegészítők.
süti beállítások módosítása