Egyedi táskák és kiegészítők.

2016. október 17. 20:17 - Monimi.hu

Képzeld mit csinált Dóra!

"Tudod, azért vettem ezt a Young-bag-et, mert most mentünk Spanyolországba nyaralni. Kellett nekem egy jó pakolós táska. Mindig én cipelem a vizet meg a pulcsikat. A Prado múzeumba mindenképpen be akartunk menni." – mesélte nekem Dóra.

"Képzeld, beálltunk a sorba, jó hosszú volt, megvettük a jegyeket, és amikor be akartam menni, hátamon a táskával a biztonsági őr integetett, hogy No, no!!! Mutatta a táblát, hogy hátizsákkal nem lehet.

Na, én nem voltam szívbajos. Leemeltem a hátamról a táskát és ott előtte a szeme láttára átalakítottam válltáskának! Nézett egy nagyot, elvigyorodott és like-olt a kezével, hogy ez igen! Aztán meg integetett, hogy menjek befelé. Nagy szám volt!!! Erre mindig emlékezni fogok. És nagyon megérte bemenni, mert olyan gyönyörű dolgokat láttunk."

Dóri boldog, hogy jól sikerült a nyaralás. Én meg büszke rá, hogy milyen ügyes volt. Ugye, hogy egy Monimivel nincs akadály? A hátizsákká alakítható young-bag fazonomat 3 féleképpen is lehet hordani: vállon, oldalt és háton. Hidd el, neked is nagy segítségedre lehet a mindennapokban, és még felára sincs az alap fazonhoz képest.

yb.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://monimi.blog.hu/api/trackback/id/tr1911816855

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Egyedi táskák és kiegészítők.
süti beállítások módosítása