Egyedi táskák és kiegészítők.

2017. augusztus 06. 08:12 - Monimi.hu

Miért jó neked, ha nem dolgozom?

cr.jpg

Biztosan láttad a weboldalon a kiírást: szabadságon van. - Hát már megint nyaralni megy! De folyton! - mondod te. :-D De nem egészen! :-) Igaz, hogy egy hétig nem leszek itthon és postázni sem tudok, de most valami nagyon izgalmas dologba fogok.

Nagykőrösre indulok a nemezes alkotó táborba, ahol tanulni, fejlődni fogok. És reményeim szerint ez a hét sokat tesz majd hozzá ahhoz, hogy egyre szebb dolgokat alkossak. Ez minden Monimisnek jó hír, nem igaz?

A tábor központi témája a táska nemezből… ami önmagában nem hoz minket lázba, de én a különleges nemezes felületképzésekre vagyok kíváncsi, amit ezután textillel kombinálva csak én készítek az országban. Nagy izgalommal várom ezt a hetet. Kívánj nekem sok szerencsét!

Szerinted is kell néha egy kis kiruccanás a varró szobából, hogy lássunk más, inspiráló dolgokat is? Most bevallom (ezt nem is vettétek észre), hogy múlt héten egy napra elszöktem Kapolcsra, a művészetek völgyébe szétnézni egy kicsit.

Háát! Fantasztikus volt! Voltam a Virtuózok koncerten, Lóci játszik és egy jazz koncerten is. Kerámiát festettem és laskát ettem. De leginkább a vásár érdekelt. És természetesen a textilesek. Voltak színvonalas áruk és kevésbé... S nagyon megnyugodtam, mert láttam, hogy jó minőséget varrok és nagyon egyedit! Ezért neked vagyok hálás, aki a folyton rohanó világunkban rám szán egy pici időt és megnézi a dolgaimat!

Köszönöm szépen!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://monimi.blog.hu/api/trackback/id/tr10012722896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Egyedi táskák és kiegészítők.
süti beállítások módosítása