Egyedi táskák és kiegészítők.

2015. december 28. 21:05 - Monimi.hu

Az egyediség mindenek előtt!!!

barna.jpg

Nagyon sok egyedi megrendelésem volt az utóbbi időben! Nagyon köszönöm nektek!!!!
Mindegyik külön kihívást jelentett számomra, nagy-nagy örömöt, amikor készen lett és kiderült, hogy tetszik!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sajnos nem tudtam mindent lefotózni, mert volt amikor elkészült és már vitte is a posta. Főleg az utóbbi időben. Ezért kérlek benneteket, hogy küldjetek nekem képeket a táskákról! Lássam jó helyük van-e? Köszönöm! :)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Noémi rendelt már tőlem táskát és imádja a nemezelést csakúgy mint én! A narancsos, rozsdabarna ruháihoz és csizmájához nem volt még táskája. Hát most lett!!!
Én imádtam készíteni... remélem Ő is imádja majd hordani!

Köszönöm, hogy elkészíthettem!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://monimi.blog.hu/api/trackback/id/tr238207286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Egyedi táskák és kiegészítők.
süti beállítások módosítása